Facilitetsudvikling

Opgaven
Vi skal have designet et nyt klubhus til VSK Aarhus som en del af det nye Vejlby Stadion. Vi skal komme med input til projektering af de nye stadion med hvilke faciliteter vi har behov. AGF kvinder får et tilsvarende klubhus og der bliver fællesfunktioner.

Vi skal samtidig arbejde med finansieringen, herunder fondsansøgninger.

Det er en proces frem til byggestart sommeren 2027.

Tidsforbrug
Der er lavet en del forarbejde, så selve det overordnede design/rumprogram laves på nogle få møder. Der skal påregnes inddragelse af forskellige nøglepersoner og grupper i klubben i forbindelse med detaljudformningen.

Relationerne
Du bliver en del af en mindre gruppe med erfaring for facilitetsudvikling i Vejlby-Risskov Idrætscenter. Du vil spille sammen med en række nøglepersoner i klubben, på centret og i kommunen undervejs.

Formål
Vi skal designe fremtidens klubhus på fremtidens stadion. Det kræver både nytænkning, inddragelse af klubben, indhentning af inspiration udefra og økonomisk sans.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et fællesskab og får masser af erfaring og viden om udviklingen inden for fodbold og fremtidens VSK Aarhus. Det tæller også på CV’et.

Kontakt Leif på: lgc@vskaarhus.dk