Støtteforeninger

VSK Aarhus nyder godt af støtte fra to støtteforeninger: Bakkens Banko Venner og Bakkens Venner. Herudover yder old boys-afdelingen - udover at de naturligvis arrangerer old boys Fodbold - også støtteforening til fodboldafdelingen.

BAKKENS VENNER

Bakkens Venner primære aktiviteter kan nævnes loppemarked m.m. Herudover driver Bakkens Venner sammen med herrer fodbold kiosken på Vejlby stadion til 1. herrernes hjemmekampe.

Bakkens Venner og Bakkens Banko Venner har altid brug for flere hjælpere, interesserede bedes henvende sig til formand Jens Jørgen Lundkvist på tlf. 86 27 77 85.

OLD BOYS-AFDELINGEN

Old boys-afdelingen er en selvstændig enhed under fodboldafdelingen, der primært arrangerer OB-kampe.Tre hold 30 år, 40 år og 55 år, deltager i Østjysk Old Boys.

Overskuddet i OB-afdelingen går til arbejdet i vor ungdomsafdeling

OB-afdelingen ledes af bestyrelse på 5 personer. Formand er Gert Schyts tlf: 22 33 99 59

BAK BAKKEN OP - BLIV MEDLEM

Medlemskab, 150 kr  opnås ved at sende en mail til støtteforeningens formand Bent Jensen via mail Jensen64@mail.dk