Cheftræner U17 Liga 3 Kvinder

Cheftræner til U17 Liga 3 Kvinder hos VSK Aarhus

Cheftræner for U17 Liga 3 Kvinder

VSK Aarhus søger en engageret kvindetræner til vores U17 Liga 3 hold. Som træner hos VSK Aarhus bliver du en del af et større og velfungerende trænerteam, da denne årgang har hold i både Liga 1 og Liga 3. Vi søger en træner, der er klar til at tage det fulde ansvar for at planlægge og gennemføre to ugentlige træninger samt yde coaching under kampe for Liga 3-holdet. Hertil sikre at at vores spillere udvikler sig både individuelt og som hold.

Træningstider for holdene:

• Mandage: 17.00-18.30
  • Onsdage: 17.00-18.30

Klubben tilbyder:

• En spændende og udfordrende trænerstilling i en ambitiøs klub
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling i et inspirerende miljø
  • Støtte fra et engageret og professionelt team af trænere og ledere

Ansøgning
Er du passioneret omkring fodbold og ønsker at blive en del af VSK Aarhus? Så send din ansøgning til Mfd@vskaarhus.dk senest den 20. august. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Børneudviklingstræner Mathilda Due på Mfd@vskaarhus.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Om VSK Aarhus

VSK Aarhus er en klub med plads til alle, hvor vi stræber efter at skabe et stærkt socialt og sportsligt fællesskab. Vores vision er at udvikle, nytænke og styrke både bredde- og elitefodbolden, dette sker gennem dygtiggørelse af trænere, løbende dialog og partnerskaber med lokalsamfundet.